Het hebben van ambitieuze verkoopdoelstellingen betekent voor een organisatie niet per definitie groei naar resultaat. Als de doelstellingen niet realistisch en haalbaar zijn, dan zal dat u niet helpen naar verdere groei en ontwikkeling. Bergmans Salesverbetering helpt organisaties met heel diverse vraagstukken op het gebied van hun verkoopstrategie.
We richten ons niet alleen op het genereren van nieuwe leads, maar zorgen er ook voor dat de interne bedrijfsprocessen op orde zijn. Dit geeft een stabiele basis, waardoor de organisatie al snel op eigen kracht verder kan.
Een persoonlijke noot
Wilt u samen met ons op zoek naar de weg omhoog? Dan is het essentieel dat het goed klikt. Een kennismakingsgesprek is bij ons daarom altijd helemaal vrijblijvend.
Om u alvast een beetje een indruk te geven, zal ik mij even kort aan u voorstellen: Mijn naam is Marina Bergmans. Geboren in Den Haag en al 35 jaar een aangetrouwde Brabander: getrouwd met een Brabander en 3 Brabantse kinderen. Mijn man en ik zijn een technisch duo: mijn man IT consultant en ik technisch commerçant. De kinderen zijn inmiddels hun eigen weg ingeslagen, wat mij ruimte biedt mijn energie te steken in mijn passie: Salesverbetering in de techniek! Uiteraard draait het leven niet om werk alleen! In mijn vrije tijd rijd ik graag paard. Ik hou van koken (bv. heerlijke ovenschotels bereiden in onze eigen houtoven!), gezellig samen eten en ben gek op Griekenland. De cultuur, de ontspannen levenswijze en natuurlijk het heerlijke eten maakt dat mijn man en ik dit land in ons hart hebben gesloten.
Is er een klik en wilt u meer over mij of over salesverbetering in de techniek weten? Bel voor een vrijblijvende afspraak!
Welke plek in uw markt wilt u innemen met uw organisatie? Welke indruk wilt u dat klanten, medewerkers en leveranciers en u krijgen?
Wij helpen u een sales strategie en -positionering te bepalen, zodat uw markt positionering aansluit bij de doelgroep en weergeeft waar u als organisatie voor staat.
Wat is de toegevoegde waarde van uw product en/of dienst? We onderzoeken wat de onderliggende kosten zijn en welke innovaties wenselijk zijn, om zo een realistische waarde van uw product of dienst te kunnen bepalen.
Verkoop is emotie! Samen met u gaan we aan de slag: Wat gaat er goed gaat en wat kan er beter? We inventariseren de wensen van de klant, om zo tot een aanpak te komen die daar volledig op aansluit.
Een lastig vraagstuk voor veel organisaties: hoe komen we aan nieuwe klanten?
Deze vraag bestaat uit meerdere sales facetten: Positionering in de markt, marketing (sales) funnel en acquisitie. We geven salestrainingen aan directie en medewerkers, om ervoor te zorgen dat alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Zo kunt u samen met uw team ervoor zorgen dat uw lead leidt tot een nieuwe order.